Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Un inceput.

with 2 comments

Pentru ca m-au incoltit gandurile am decis ca e momentul sa iau atitudine si sa fac ceea ce trebuie. Realizez ca daca o sa astept prea mult risc sa nu mai fac nimic.

Niciodata nu o vina momentul potrivit sa facem un pas inainte spre implinirea viselor noastre, decat daca il cream noi. Sunt un om rabdator, dar in acelasi timp foarte activ. Rabdarea isi are limitele ei. Multumirea cu ceea ce avem este scurta, suntem oameni si tindem spre cucerirea varfului nevazut…dar noi tot inainte privim. Drumul pana la implinire este cel care merita toata atentia, e un ghid indispensabil in calatoria spre realizare si, daca nu ne impiedicam in timp ce il parcurgem, victoria nu o sa fie asa dulce.

Experientele pe care le acumulam, oamenii pe care ii intalnim, gandurile pe care le impartasim, planurile pe care le creionam ii dau drumului savoare. Invatam de la ceilalti, ne invatam pe noi si culegem cunostinte ce ne vor fi calauza pe tot parcursul drumului.

Decizia este in mainile mele si stiu calea spre care trebuie sa ma indrept. Scriind aici am depasit o teama: sa exprim ceea ce cred, simt si vreau. 🙂

Written by claudiasofron

Octombrie 6, 2010 la 8:10 am

Publicat în Drumuri

Tagged with ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imi plac cautatorii, mai ales cei frumosi ca tine, Claudia.
    Vei gasi! Eu iti tin pumnii…

    isis

    Noiembrie 15, 2012 at 11:14 am


Lasă un răspuns

