Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Egina, un taram curat.

leave a comment »

Am evadat pentru o saptamana in Atena iar de aici pentru 3 zile pe insula Egina pentru o experienta spirituala absolut uimitoare. In urma acestei plimbari am ales sa fiu prietena cu oamenii pe care ii intalnesc in calatoriile mele. Si pentru ca eram pe pamant grecesc, am decis sa explorez insula ‘mica’ pe care am descoperit-o ca fiind destul de intinsa.

Zilele senine s-au potrivit perfect cu starea mea si dorinta de aventura, de explorare a unui tinut nou. Casele superbe, marea vazuta de pe dealuri si terase, livezile de maslini si pistachios…aerul sarat adus de vantul usor imi mangaia sufletul.

 

Written by claudiasofron

Noiembrie 15, 2010 la 7:22 pm

Publicat în Travel

Lasă un răspuns

