Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Smerenie.

leave a comment »

vad mainile tale cu degete lungi apasand clapele acelui pian pierdut in timpuri,
e o chemare la inceputuri
cand tu botezai lumina blanda a inserarii cu numele meu iar te cautam.

ai lasat usa deschisa si nu ai plecat
doar ti-ai intors privirea sa vezi cum vad ochii mei adancul rece
pentru toti e un singur razboi si numai cei care il duc stiu de lupta asta
…ma retrag sa il duc asa cum m-am nascut.

eu nu am nevoie decat sa imi cobor mintea in inima ca sa gasesc bucuria nevazuta.

”How much can we ever know about the love and pain in another’s heart?” ( Snow – Orhan Pamuk)

Written by claudiasofron

Noiembrie 19, 2010 la 11:19 am

Publicat în Random

Lasă un răspuns

