Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Din secretele bucatariei mele.

leave a comment »

Mi-am propus ca in fiecare weekend sa ma fac prietena cu bucataria si sa prepar, de fiecare data, ceva nou si bun. Stiti, jobul cu program full time te cam opreste sa faci si lucruri care te relaxeaza. Da, gatitul este un unul ingredientele care ma destinde si imi alunga gandurile neprietenoase.

Asa ca m-am inarmat cu rabdare si am invadat bucataria pentru o mini experienta culinara. Cumparaturile le-am facut de dimineata, legumele mele fiind super proaspete si perfecte pentru preparare. Reteta pe care am ales-o de data aceasta a fost conopida gratinata iar ca desert iaurt cu dulceata de gutui, ambele foarte usor de pregatit. Mmmm, cu siguranta o sa va faca cu ochiul! 🙂

Pentru ca bunatatea de mai sus mi-a iesit foarte gustoasa si aproape ca ma intrec pe mine cand transform lucrurile simple in adevarate  ‘minuni’ bucataresti, in curand voi primi de criticii mei (surorile) un platou de multumiri.

Hai sa trecem si la prezentarea desertului la prepararea caruia am folosit iaurt ( de preferat cu un procent de grasime mai mare, e mai cremos asa) si dulceata de gutui 100% ecologica si preparata in casa de o doamna lipoveanca. 😛

Secretul mancarii delicioase sta in pasiunea cu care te dedici prepararii ei! 🙂

 

Written by claudiasofron

Noiembrie 27, 2010 la 10:14 pm

Publicat în Good Food

Lasă un răspuns

