Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Cand drumul ne duce acolo unde trebuie.

leave a comment »

La un moment dat viata ne gaseste un drum pentru fiecare, asa cum s-a intamplat cu prietenii mei care au decis sa inceapa o viata noua departe, foarte departe de locul in care s-au nascut, s-au intristat si s-au bucurat. Au ales Canada, un tinut care pare sa ofere o siguranta materiala si un trai decent. Mi-au spus ca decizia nu a fost una usoara dar ca au pus pe primul plan oferirea unui viitor mai bun pentru copiii ce au sa vina. Sistemul din Romania nu le-a lasat nici o portita, nici o posibilitate de a se dezvolta, ci parca i-a incurajat sa faca acest pas curajos. Da, asa cum au zis si ei, prin alegerea lor dau dovada de curaj, privesc viata cu mai mult optimism dupa aceasta decizie si cu credinta ca acolo vor realiza si vor avea ceea ce aici le-a lipsit.

Au lasat in urma prieteni, amintiri si gandul ca poate candva vor reveni, pana atunci… ma asteapta la ei. Paula a fost mentorul meu in primul an de facultate si in primul an in Bucuresti. Ma consider o norocoasa ca am crescut alaturi de ea un an si de atunci am ramas ‘copilu’, asa ma stiu toti cunoscutii ei. 🙂 E important sa ai aproape de tine oameni care sa te sprijine la inceput de drum si care sa iti ghideze pasii prin jungla orasului. Ea si Liviu devenisera un fel de parinti pentru mine iar acum imi sunt mai dragi ca niciodata. Le-am spus ca le doresc tot binele, multa rabdare si mult succes in tot ce vor intreprinde si cu siguranta vor reusi. Locul in care ajungem este locul potrivit pentru noi.

Written by claudiasofron

Decembrie 2, 2010 la 9:10 am

Publicat în Drumuri

Lasă un răspuns

