Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Despre mine.

with 2 comments

In seara asta sufletul imi este linistit si are puterea sa creada ca drumul pe care merge il va duce acolo unde trebuie. Pentru mine nu mai exista timp de mult si daca stau sa ma gandesc mai bine poate nici nu a fost vreodata. Il consider o proiectie a mea. Uneori am impresia ca sunt singurul om viu aici. Merg pe strada si nu aud masinile sau nu vad oamenii ce misca in jurul meu.

In haosul nemarginit gasesc, totusi, pacea interioara si nu ma mai pierd ca inainte. Eram mereu in cautarea mea, aveam gandurile indreptate spre regasirea de sine, dar e mai buna uitarea de sine si renasterea intr-un om nou. Cand uiti de tine si te vezi neputincios reusesti sa te cunosti mai bine. Siluan spunea ca ”razboiul nostru este si crud, si greu si totodata simplu”. Deseori prefer sa ascult tacerea caci este singurul moment cand incetez sa acord atentie gandurilor care ma tulbura. Si ce inseamna libertatea adevarata? Inseamna o minte limpede, lipsita de povara gandurilor.

Ma lupt cu necredinta mea…

Written by claudiasofron

Decembrie 8, 2010 la 7:42 pm

Publicat în Random

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Claudia Sofron and Radu Panciuc, corina. corina said: RT @claudiasofron: Despre mine http://bit.ly/h8DYM6 […]

  2. Timpul nu poate fi umplut decat cu muzica. Sau cu Dumnezeu, dar atunci nu mai e timp!

    Alexandru Valentin Crăciun

    Februarie 4, 2011 at 8:45 am


Lasă un răspuns

