Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Linistea din jurul nostru.

with 2 comments

De curand mi-am facut cadou un aparat foto si asta ma face sa ies tot mai des din casa pentru a surprinde momente care imi aduc zambete. Dupa o zi destul de odihnitoare, in care lectura a fost indeletnicirea principala, spre seara m-a luat un dor de plimbare (fara un traseu stabilit in prealabil) si schimb de priviri cu necunoscutii. Am recunoscut chipuri linistite si vesele in orasul gri. Eu as fi vrut sa fie zapada, dar am gasit un cer superb de primavara, in plina iarna.



Uneori este de ajuns sa ne facem prieteni cu natura pentru a regasi echilibrul interior si starea de bine de care avem nevoie.

Written by claudiasofron

Decembrie 25, 2010 la 6:29 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumoase poze; sunt si prelucrate? Imi par culorile foarte vii.. dar poate apusul a dat efectul asta. Un inceput bun!
    Ai respectat si reguli de compozitie; ori te-ai documentat ori esti un talent innascut 😉

    Cosmin

    Decembrie 25, 2010 at 8:18 pm

    • Nimic prelucrat. Sa zicem ca lumina buna si imaginea de iarna frumoasa au facut ca pozele sa fie cat mai reale.Multumesc de aprecieri! 🙂

      claudiasofron

      Decembrie 25, 2010 at 9:25 pm


Lasă un răspuns

