Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Orice drum are o destinatie finala.

with 2 comments

Calatoriile de care m-am bucurat in ultima perioada mi-au umplut sufletul cu liniste, sunete frumoase si imagini de neuitat. Am fost mai aproape de natura, de ceea ce inseamna viata adevarata si am trait sentimente de implinire. Am coborat in mine pentru a ma cunoaste si a afla incotro sa merg, am gasit ca iubirea este in mine dar nu i-am dat sansa sa se descopere mai devreme, mi-am intrebat inima ce ar vrea sa ii daruiesc si…am primit raspunsuri de la cine trebuia.

Gara rece m-a intampinat cu un rasarit de soare cald si un cer colorat intr-o zi de sfarsit de decembrie.

Pentru cateva zile am iesit din aria mea de confort si am trait o experienta pentru care imi gasesc cu greu cuvintele. Unele simtiri nu se pot descrie pentru ca ele trebuie traite. Lumea in care ne invartim este efemera, ne deruteaza si ne impune sa o acceptam intr-un mod aproape insesizabil. Un drum lung se asterne pana la destinatie si depinde doar de noi sa renuntam la omul vechi ca sa ne regasim intr-unul nou.

In mijlocul naturii si al imensitatii te simti mai aproape de creatorul lumii si de adevar. Avem nevoie doar de  credinta si nadejde si atunci multe lucruri bune vor veni la noi.

Va doresc sa traiti cat mai multe povesti frumoase pentru ca o poveste trebuie mai intai traita pentru a putea fi scrisa.

Written by claudiasofron

Ianuarie 4, 2011 la 8:52 pm

Publicat în Travel

Tagged with , , , , ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aici e blogul uni prieten fotograf. http://idealphotoro.wordpress.com/ Din pacate el le mai prelucreaza, deci ale tale sunt mai aproape de ‘adevar’. E interesant si felul in care stii sa articulezi povestea, ca nu toate imaginile vorbesc de la sine! Le pui in dialog unele cu celelalte.

    Alexandru Valentin Crăciun

    Februarie 4, 2011 at 8:49 am


Lasă un răspuns

