Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Imagini de seara.

with 23 comments

Orice moment al zilei poate oferi un spectacol de lumini daca te pricepi sa privesti dincolo de invelisul lucrurilor. Eu am ales seara pentru culorile pe care le arata si pentru atmosfera de liniste ce se aseaza peste parcurile din oras.

Fotografia este un spatiu nou pentru un amator ca mine. Pe cat de necunoscut inca, pe atat de provocator si eliberator. Sunt situatii in care imi concentrez toata imaginatia si bucuria stranse in mine pentru a crea o lume reala prin imagine.

Inchei intr-un ton melancolic prin ultima imagine postata. Imi revin in minte momente din calatoriile pe care le-am facut in sfertul de secol pe care l-am trait. 🙂

Written by claudiasofron

Februarie 14, 2011 la 6:26 pm

Publicat în Things i love

Tagged with , , , ,

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. very nice 🙂 ce aparat foto ai?

    M

    Februarie 14, 2011 at 6:42 pm

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Claudia Sofron, Mihai Ioan. Mihai Ioan said: Imagini de seara http://bit.ly/fWGIIV (by @claudiasofron) […]

  3. Foarte faine pozele..

    Paul F

    Februarie 14, 2011 at 7:27 pm

  4. Imi inspira atata caldura imaginile acestea incat nu puteam sa plec fara sa las un comentariu. La cat mai multe 🙂

    Denisa

    Februarie 15, 2011 at 4:27 am

    • Multumesc frumos! Ce dragut din partea ta ca ai vizitat si lumea mea, draga Denisa. Te mai astept!:)

      claudiasofron

      Februarie 15, 2011 at 7:39 am

      • Pe blogul personal te am in blogroll, asa ca nu numai eu te vad cand pui noutati. Sper ca mult mai multi sa treaca pe aici si sa lase o urma. E prea frumos tot ce este pe blogul tau ca sa ramana cineva pasiv

        Denisa

        Februarie 15, 2011 at 7:48 am

      • Pozele sunt superbe…
        E şi ceva a dracului de straniu… modul în care se focalizează imaginile…

        Nu le comentez, dar la utimele două aş dori să spun ce mi-au sugerat la prima vedre…
        Penultima: un ştreang tăiat (nu ştiu dacă cel care s-a spănzurat a apucat să moară). Ultima: Îmi sugereză o altă îmagine (poate din cauza clamei galbene). O femeie într-un balcon, o femeie musai grasă cu rochie înflorată şi şorţ albastri încis, cu buline albe, cu mânecile suflecate care care se numeşte neapărat Saveta şi care strigă la soţul pe care l-a trimis să cumpere pâine: „Ilieeee, dacă iar vii beat şi cu ruj pe cămaşă te omor cu mâna mea… curvarule”.

        Blue

        Februarie 15, 2011 at 5:28 pm

      • Domnu’, multumesc atat pentru aprecieri, dar mai ales pentru critici. O sa fiu mai atenta la detalii…greseala mea. Pe de alta parte ma gandesc ca daca clama ar fi fost albastra, ai fi gasit un alt nume decat Saveta pt doamna. Apoi, streangul e doar un obiect pe care l-am gasit intamplator in parc si i-am dat atentie…e un mod diferit de a vedea lucrurile…e ceva care ma defineste. 🙂

        claudiasofron

        Februarie 15, 2011 at 6:56 pm

  5. Critici? Spun eu aşa ceva? Nu mi-am dat seama. Îmi cer scuze pentru că am fost înţeles geşit, dimpotrivă, doar pozele de excepţi pot naşte brusc o poveste…
    Aaa, că filmul nu e unul cu … floricele…habar n-am, am o minte despre care, de când mă ştiu, încerc să aflu cum poate să funcţioneze în halul ăsta. 😀

    Deci revin, sunt poze pe care un nepriceput în domeniu ca mine îşi permite să le categorisească drept excepţionale.
    Felicitări! (asta am uitat să scriu în postarea anterioară) 🙂

    P.S. E frumos aici … 🙂

    Blue

    Februarie 15, 2011 at 7:25 pm

    • Atunci, daca ti-a placut aici, te mai astept cu drag. 🙂
      Cat despre nepricepere, exista un inceput in toate…o sa inveti de la mine. :))

      claudiasofron

      Februarie 15, 2011 at 7:32 pm

      • Parafrazăndu-l pe Poet, să mă-nveţi bob cu bob…?

        Isptitoareo … 😀

        Blue

        Februarie 15, 2011 at 8:19 pm

    • Te-am găsit pe FaceBock …

      Blue

      Februarie 17, 2011 at 8:38 pm

  6. Scuze… revin
    „…e un mod diferit de a vedea lucrurile…e ceva care ma defineste.”…
    ––––
    Detaliile sunt prinse într-un mod pe care nu-l pot numi deoarece nu am terminologia necesară, aş că îi spun un mod special şi poate straniu. Dovadă că ai un simţ al detaluilui bine dezvoltat.
    Zici că te defineşte… am o curiozitat: Eşti o chiţibuşară? (mă enervează pluralul de politeţe pe NET, e o formă de respect doar viaţa reală, din anumite motive consider că pe net nu se „înşurubează” )

    Blue

    Februarie 15, 2011 at 7:31 pm

    • O sa iti dau un raspund asa:”Detaliile ascund sensuri mari.” Am observat asta cu timpul si chiar asa e; tocmai acele lucruri mici si aparent neinsemnate sunt importante.

      claudiasofron

      Februarie 15, 2011 at 8:01 pm

  7. „Se ascunde in toate….”
    ––-
    Chiar şi în ochii luminoşi ai brunetelor? 😮

    Blue

    Februarie 16, 2011 at 6:27 pm

    • Blue, intram prea mult in miezul lucrurilor si e mai bine sa revenim la suprafata.

      claudiasofron

      Februarie 16, 2011 at 7:16 pm

      • Ochii sunt în miezul lucrurilor?

        Blue

        Februarie 17, 2011 at 8:39 pm


Lasă un răspuns

