Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Jocuri de lumina.

with 10 comments

Bine, recunosc, incepe sa imi placa atat de tare sa ma joc incat am mai facut o nebunie si am surprins exact ce imi doream. Acele pete de lumina care se vad pe fundal, pe numele lor bokeh, dau fotografiilor o valoare aparte incat imi este greu sa le ignor.

Joaca mea se transforma in pasiune…

PS. Conversii din imagini m-au ajutat sa imi duc la capat ideea. Nu sunt de vanzare. :))

Written by claudiasofron

Februarie 15, 2011 la 7:48 pm

Publicat în Things i love

Tagged with , , ,

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumoase bokeh, dar de data asta ai ales un subiect neinspirat pentru plin plan… parca imi sta in gat cand il privesc. 🙂

    KO

    Februarie 15, 2011 at 8:08 pm

  2. „Joaca mea se transforma in pasiune…”

    Homo ludens?

    Blue

    Februarie 15, 2011 at 8:15 pm

  3. I love it!!! Cui ii pasa de prim plan cand luminitele sunt asa de frumoase? :X Ma rog, bokeh…sparkly and colourful, like all your blog 🙂

    Denisa

    Februarie 15, 2011 at 8:28 pm

  4. Desi nu ma pricep atat de bine la fotografie, totusi imi place sa folosesc camera foto si mai ales imi plac fotografiile. Inclusiv cele de mai sus, cu tenisul acela in prim plan.
    Totodata imi place blogul tau, desi n-am parcurs decat o mica parte din el. O sa-mi fac timp sa stau mai mult pe aici si cu ocazia asta poate mai inteleg cate ceva din arta fotografica 🙂
    Toate cele bune!

    Florin M.

    Februarie 16, 2011 at 4:27 pm

    • Florin, multumesc mult pentru mesaj. Sunt incepatoare in ale fotografiei, dar asta nu ma opreste sa descopar o lume noua prin imagine. Te rog sa rasfoiesti in voie paginile de aici si daca gasesti elemente care ti-au atras atentia, sa le expui.:)
      Numai bine!

      claudiasofron

      Februarie 16, 2011 at 7:30 pm

  5. ai gasit ce cautai? 🙂

    Florin M.

    Februarie 16, 2011 at 9:39 pm


Lasă un răspuns

