Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Aer de primavara.

leave a comment »

Cum altfel sa inceapa o zi de primavara adevarata daca nu cu zambete si foto care sa si demonstreze spusele mele. Soarele care s-a aratat ieri a constituit un prilej foarte bun de a petrece ziua de duminica in parcul de care ma despartea doar o trecere de pietoni.  Mare plimbareata cum sunt, mi-am pus aparatul in maini, am convins-o din priviri pe sora mai mica sa ma insoteasca iar in imaginile ce vin o sa vedeti ce a iesit.

Bucuria vine din lucruri marunte… iar noi am savurat-o din plin privind, zambind si simtind. 🙂

Si cum lucrurile frumoase se ascund la un pas distanta, am dat peste pufuletele simpatic de mai jos care s-a dovedit a fi un iepuras cu totul aparte. 😛

In locul special amenajat pentru pasionatii de sporturi provocatoare, am asistat la un spectacol live delicios. Va spun: aici mi-am luat doza de  optimism pentru o saptamana intreaga. 😀

Un parc, un lac, un soare si cerul la apus au fost ingredientele unei zile de primavara superbe!

Written by claudiasofron

Martie 14, 2011 la 8:05 pm

Publicat în Random, Things i love

Tagged with , , , , , ,

Lasă un răspuns

