Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Ofer adevar si astept adevar.

with 10 comments

Niciodata nu voi intelege oamenii care denatureaza adevarul. Intotdeauna am mizat pe sinceritatea celor din jur si am cautat sa mi se raspunda tot cu sinceritate. Astazi a fost o zi in care am aflat multe adevaruri de a caror existenta nu stiam. Ni se ascund atat de multe de cei din jur, iar eu constientizez asta din ce in ce mai mult. In loc sa fim liberi si deschisi, din pacate optiunile noastre se limiteaza odata cu trecerea timpului.

Chiar daca avem acces la foarte multa informatie, de fapt, suntem si mai incurcati cu tot ce ni se dezvaluie. Cand stim prea multe, in mintea noastra se creeaza un haos mai mare. Citim povesti care nu au nici o valoare in realitate, dar ele sunt spuse cu scopul, chipurile, de a ne ajuta sa evoluam. Eu nu cred ca realitatea virtuala vine in ajutorul nostru, ci ea incearca subtil sa o substituie pe cea prezenta. Deja cautam si preferam sa traim intr-o realitate in care sa ne simtim stapani pe situatie.

Un om care minte pe cineva, se minte pe sine. Repet, un adevar nu poate sta ascuns foarte mult timp pentru ca asta e rostul lui – sa fie aflat si raspandit. Da, sunt situatii in care este greu sa ii dam de urma, dar de aceea exista lumina, sa arate ce nu se vede cand totul este intunecat si daca ne dorim sa ajungem la esenta, se va intampla asta.

Daca inainte citeam tot ce imi iesea in fata ochilor, acum sunt mult mai selectiva cu ce primesc. Dau importanta doar acelor stiri care merita atentie si reprezinta un interes real cu privire la ceea ce vreau sa cunosc. La televizor aproape ca am renuntat, nu l-am aprins de cateva saptamani si chiar vreau sa il duc acasa, la tara, ca sa uit cu totul ca a existat vreodata…

O sa ies mai des in parc, sa imi asez gandurile si sa privesc cerul de dimineata si la apus, o sa citesc si mai des ca inainte, o sa invat sa ma bucur de ceea ce am acum si o sa ma indrept spre inceputuri.

Written by claudiasofron

Martie 18, 2011 la 8:05 pm

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sunt absolut de acord cu părerile tale. să ajungă cu bine tv-ul la ţară… 🙂

    eumiealmeu

    Martie 18, 2011 at 8:10 pm

  2. Adevarul tot timpul iese la iveala la fel cum what goes around comes around 😛 Treaba cu sinceritatea cred ca functioneaza in familie si printre prietenii foarte apropiati, desi uneori e greu si acolo…Ce am invatat in ultima vreme e ca trebuie sa intri in jocul oamenilor respectivi daca vrei sa rezolvi ceva. Inveti din chestia asta si a doua oara nu mai intri.In cazul asta se aplica: Keep your friends close and your enemies closer. Nu te consuma pentru lucruri care nu au valoare. Mergi in parc, alearga, miroase o floare, prinde o buburuza… Weekend placut 😛

    Radu

    Martie 18, 2011 at 10:38 pm

    • Radu, ce frumos le spui tu! 🙂 In ultima perioada am ajuns si eu la concluzia ca sinceritatea isi are casa in familie, cat despre buburuze – o sa le vanez cand iese soarele. 😛 Weekend energizant si plin de zambete! 😛

      claudiasofron

      Martie 19, 2011 at 12:33 pm

  3. Am facut acelasi lucru in urma cu ceva ani si nu regret. Sper sa primesti daca nu tot adevarul, macar mai mult.
    O zi buna Claudia!

    Denisa

    Martie 19, 2011 at 4:26 am

  4. Claudia, nici nu ştiu cum e corect: „Adevăr denaturat” sau „minciună”? Poate e ca şi la culori unde unii consideră albul şi negrul nuanţe de gri. Ce e adevărul? Ce e minciuna? Habar n-am…

    Ce ştiu e că nu cred că voi uita de Ţara Houyhnhnmilor, partea a patra din „Călătoriile lui Gulliver” de Jonathan Swift. Acolo caii, stăpânii ţării nu doar că nu aveau în limbaj cuvântul „minciună”, dar nu înţelegeau noţiunea măcar, foloseau un fel de sinonim „Spui lucruri care nu sunt”. Bine, acolo e o poveste născută din mintea lui Swift, dar dacă ne uitâm în jur, pe Pământ există o singură fiinţă care minte, înşeală, e ipocrită… omul, fiinţa care are aroganţa să e considere fiinţă superioară. E trist pentru că suntem oameni. Trist, dar adevărat.

    P.S. Da… şi femeile sunt oameni… 😀
    De fapt,

    Blue

    Martie 19, 2011 at 9:22 pm

  5. Se poate spune adevarul prin omisiune…

    Serban

    Martie 31, 2011 at 8:32 pm

    • Serban, nu prea tine varianta asta cel putin in cazul meu. 🙂 Pe de alta parte sunt constienta ca am pretentii prea mari.

      claudiasofron

      Aprilie 1, 2011 at 9:27 am


Lasă un răspuns

