Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Un timp al primaverii.

leave a comment »

Probabil ca v-a fost usor sa va dati seama cat de mult imi place primavara avand in vedere ‘publicitatea darnica’ pe care am facut-o acestui anotimp. Asta m-a determinat sa mai expun cateva imagini care descriu atmosfera revenirii la viata a naturii si a trezirii sufletului nostru. 🙂

Zilele aceastea am meditat la timp si am incercat sa gasesc cate unul pentru fiecare perioada in care am crescut cate putin si in care am acumulat anumite cunostinte si asta chiar de cand sunt prezenta in lume.

Asadar, am gasit ca exista un timp al necunosterii (inceputului), exista un timp al copilariei si al inocentei, apoi incepe un timp al adolescentei si nebuniei in care descoperim ca  exista si un timp al bucuriei, dar si un timp al iubirii. Trecand pe o treapta mai inalta spun ca mai exista un timp al credintei si al sperantei. In final, ajung la un timp al primaverii care ne aduce bucurie, schimbare, optimism si revenire la natural. 🙂

PS. Sper sa nu ne mai pacaleasca mult si va vina odata primavara adevarataaa! 😛

Written by claudiasofron

Aprilie 5, 2011 la 9:54 am

Lasă un răspuns

