Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Franturi din viata la tara.

with 14 comments

Am patruns in lumea linistita si frumoasa pe care ne-o ofera natura si viata traita intr-un ritm simplu. Imaginile descriu o zi din viata de la tara, care incepe dimineata devreme si se termina tarziu in noapte. E viata veche si totodata noua pe care o privim in mod individual si ii dam o semnificatie aparte prin trairile pe care le avem. E curgerea lenta a timpului intr-un sat care  se afla la doar 1 km distanta de Dunarea Veche, un sat de lipoveni.

Frumusetea  cruda te intampina imediat  ce cobori in gradina din spatele casei si te cuprinde instantaneu dorinta de a simti iarba verde si roua diminetii sub picioare.

Oamenii de aici pastreaza acea simplitate care ii diferentiaza de restul si au intelepciunea vietii. Ti-e drag sa asculti povestile pe care le torc la lumina soarelui.

E un spatiu in care e o libertate pe care ti-o permiti. Un loc in care nimeni nu se grabeste, ci doar un loc in care toti isi traiesc timpul pentru ca acesta are rabdare cu ei. Niciun zgomot nepoftit nu perturba linistea de acasa si declar ferm ca e cel mai potrivit loc unde poti asculta tacerea. Totul este atat de real incat te sperie, dar nu vrei nici in ruptul capului sa te desparti de acele meleaguri.

Revenind in oras, am simtit ca revin intr-o lume care parca nu-mi mai apartine si ma debusoleaza. Cu toate acestea, atmosfera de acasa mi-a umplut sufletul cu bucurie si a strans in mine energia cu care sa imi continui drumul.

Written by claudiasofron

Mai 9, 2011 la 7:38 am

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. al naibii de frumoase sunt pozele!

    viesparul

    Mai 9, 2011 at 7:48 am

  2. Sa iti vizitezi tara cat mai des!

    Daniela

    Mai 9, 2011 at 8:14 am

  3. Wow, cum sunt pozele!!! :-O

    Superb, cred si eu ca nu-ti mai vine sa te intorci de acolo…

    Ioana

    Mai 9, 2011 at 9:30 am

  4. Si a picat si o lacrima, Claudia!!!! Eu ma intorc acolo doar in luna lui august dar stii si tu ca nu e acelasi lucru. Mi-e dor de primavara de la Carcaliu, mi-e dor sa imi umplu plamanii cu aer curat si cu mireasma copacilor in floare si mai ales mi-e dor de linistea ireala a diminetii! Iti multumesc pentru imagini…

    natasa

    Mai 11, 2011 at 7:25 am

    • Ei, sa stii ca si lacrimile te elibereaza! 🙂 Te gasesc melancolica azi…asa am fost eu cand am plecat de acasa. Da, primavara si toamna e cel mai frumos acolo: culoare, parfum si linistea care te trezeste. Ma bucur ca ti-am trezit amintiri frumoase. 🙂

      claudiasofron

      Mai 11, 2011 at 7:52 am

  5. Incepi sa te pricepi la pozat…Succes in continuare!!!

    luciyan

    Mai 12, 2011 at 9:28 am

  6. atata frumusete iti taie rasuflarea….

    laura

    Mai 12, 2011 at 12:38 pm

  7. Seeing this I can almost be there!! 🙂 someday will leave bucharest behind .. 🙂

    androxa

    Mai 26, 2011 at 8:59 am

  8. […] si frumusetile ei, intru pentru scurt timp in bucatarie, ca mai apoi sa revin la povesti din Viata la tara. Iata ca nu am rezistat sa nu va prezint si prajitura de post (chiar fara ulei) pe care am […]


Lasă un răspuns

