Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Parfum de vara

with 9 comments

Trezitul de dimineata imi da o stare de bine si optimism. Cand sunt la casa de la tara, imi este aproape imposibil sa lenevesc in pat pana tarziu pentru ca am senazatia ca pierd cel mai frumos moment al zilei – rasaritul si parfumul diminetii. Libertate inseamna sa te plimbi intr-un lan de grau plin cu maci la 5.30, cand se arata primele raze de soare si pamantul incepe sa se incalzeasca, cand dorintele iti invaluie sufletul si ochii pot privi la infinit.

Written by claudiasofron

Iunie 30, 2011 la 7:23 am

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cat de frumos! … 🙂

    gigix

    Iunie 30, 2011 at 7:44 am

  2. Tiii, ce frumos, mi-ai facut chef de o dimineata din asta. Noroc ca merg si eu la tara in week-end, abia astept! 🙂

    Ioana

    Iunie 30, 2011 at 8:23 am

    • Draga Ioana, sa te bucuri si pentru mine acolo. Zile frumoase sa ai la tara si profita de atmosfera! 🙂

      claudiasofron

      Iunie 30, 2011 at 8:27 am

  3. Ce frumos exprimi in cuvinte Clau! Mereu ma binedispun cand citesc randurile tale. Sunt scrise cu si din suflet. Pupici si la cat mai multe randuri, ca sa zic asa!

    Claudia Sprintaru

    Iulie 1, 2011 at 10:12 am

    • Draga Clau, iti multumesc frumos pentru aprecieri. Incerc sa impart din trairi si ganduri prin cuvinte si imagini, imi place la nebunie sa vad ca oamenii inca se bucura de simplitate. Te mai astept cu drag pe aici! 🙂

      claudiasofron

      Iulie 1, 2011 at 10:54 am

  4. foarte frumos…spicele de grau si macii sunt asa de frumose in lumina blanda a diminetii.

    laura

    Iulie 4, 2011 at 10:44 am

  5. am abordat si eu tema asta ieri dar nu mi-a reusit. 🙂
    fain!

    dan

    Iulie 19, 2011 at 7:16 am


Lasă un răspuns

