Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Privirea unui om batran

with 3 comments

Exista priviri calde, priviri care iti transmit bucurie si zambete, priviri care te cheama. Exista priviri melancolice, priviri care nu spun nimic sau priviri care indeparteaza.

Aceasta este privirea unui om batran care nu mai asteapta nimic.

Written by claudiasofron

Iulie 6, 2011 la 10:11 am

Publicat în Fotografie, Random

Tagged with , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mda, e cat se poate de trista…si nu e singura privire de felul asta, din pacate 😦

    Ioana

    Iulie 6, 2011 at 11:27 am

  2. Stii, acum o saptamana jumate am fost si eu pe acolo…. l-am vazut stand pe scaunel si nu mi-a venit sa cred ca este el. Ne-am oprit si i-am lasat ceva de mancare si banii… am primit in schimb multa bucurie si cateva cuvinte … au fost deajuns…

    Mariana Ignatov

    Iulie 28, 2011 at 7:18 pm


Lasă un răspuns

