Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Trenul potrivit se prinde cu rabdare

with 7 comments

Cel mai adesea sunt o persoana optimista si cred in ceea ce simt ca mi-ar face bine si m-ar ajuta sa merg pe un drum care sa ma implineasca. Am invatat sa fiu prietena cu rabdarea si sper sa fie o relatie de lunga durata pentru ca asa reusesc sa imi pastrez vointa si motivatia de a prinde trenul potrivit.

Am preferat aceasta introducere pentru ca se potriveste perfect cu ce traiesc acum…se va termina o perioada cu multe provocari si picuri de durere, dar sper intr-un inceput ambitios si trainic.

Margaretele le-am ”cules” din gradinita cu flori de acasa, asa, ca sa va luminez ziua si sa va umplu inima cu bucurie. 🙂

Written by claudiasofron

Iulie 25, 2011 la 9:31 am

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumiri pentru flori, sa te bucuri de viata si sa folosesti rabdarea cit mai putin.

    pisicaru

    Iulie 25, 2011 at 11:02 pm

  2. Superbe pozele cu margarete, ma innebunesc dupa florile de camp 🙂

    Sa fie norocos si lin drumul pe care apuci, despre orice ar fi vorba. Si eu ma aflu la o rascruce a vietii mele, sper sa fie cu noroc si voie buna, ca mult mi-a mai pus rabdarea la incercare asteptarea 🙂

    Ioana

    Iulie 26, 2011 at 1:01 pm

    • Sa crezi mereu ca se poate si vei vedea ca lucrurile bune vor veni la tine. Fara sacrificiu si munca nu am avea nimic. 🙂

      claudiasofron

      Iulie 26, 2011 at 1:14 pm

  3. Frumossss

    Laur

    Iulie 27, 2011 at 7:42 pm

  4. Sunt foarte frumoase florile!

    Marycix

    August 12, 2011 at 10:21 am


Lasă un răspuns

