Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Aproape de noi

with 3 comments

Vara asta e una speciala si cred ca se observa ambundenta de ‘mesaje’ calde in paginile mele. In zilele cand sunt departe de lumea agitata gasesc linistea in mijlocul naturii si o ascult…nu se aude nici o voce pentru ca nu e nimeni acolo sa vorbeasca, nimic nu se misca decat daca adie vantul, pana si gandurile au amutit, totul e cufundat in tacere.

Scriu pentru a-mi aminti de lucrurile care imi placeau, scriu pentru a-mi aminti de mine si de ma gasi in prezent.

Written by claudiasofron

August 3, 2011 la 7:42 am

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doamne ce frumoase sunt florile astea, ma simt aproape de soare cand le privesc.
    .

    laura

    August 3, 2011 at 2:17 pm

  2. Foarte frumoase aceste poze cu flori!

    Marycix

    August 12, 2011 at 10:23 am

  3. Cand te trezesti de dimineata si iesi la o plimbare pe campul cu flori, e greu sa nu surprinzi bucuria momentului. 😛

    claudiasofron

    August 12, 2011 at 10:28 am


Lasă un răspuns

