Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Cum m-am indragostit de Bulgaria

with 6 comments

In primul rand declar ca sunt un om care are o sticla plina cu prejudecati si am credinte peste care imi este greu sa trec. Abia dupa ce traiesc o experienta care sa arate contrariul imi schimb si eu modul ‘primitiv’ de a vedea unele lucruri. Asa mi s-a intamplat si cu vecina noastra tara Bulgaria despre care aveam o imagine nu tocmai optimista si pe care obisnuiam sa o scot de pe lista mea cu locuri de vazut intr-o viata de om pe Pamant. 🙂 Acolo m-am indragostit de campurile imense si colorate, de dealurile libere si necunoscute noua, de cerul cand albastru si prietenos, cand acoperit de nori si nastrusnic, de povestile auzite, de oamenii calzi care au o liniste buna in ei si asta in ciuda faptului ca traiul in satucul in care am fost nu este tocmai usor, de marea si gradina de la Balchik, de verdele crud de pretutindeni.

Pana sa ajung sa vad locuri si sa cunosc oameni, am facut o pasiune in a admira macii pe care ii intalneam in drum…sunt foarte multi maci pe marginea drumului, pe camp si in lanurile de grau si parca imi stau in fata ochilor si acum. Sa stiti ca lucrurile mici si frumoase de care ma bucur in exces se datoreaza firii mele copilaroase de care nu ma ascund nici in ruptul capului. 🙂

Eu sunt o mare iubitoare a momentelor. Eu traiesc momente. Asa a fost si calatoria mea prin Bulgaria. Cele mai bune momente se intampla pe neasteptate, cand nu planifici nimic. De altfel, de la o vreme am renuntat sa ma gandesc la ce are sa fie mai tarziu si asta pentru a trai ce este in prezent. Am lasat timpul in urma si m-am aruncat in poveste…

Drumul spre Balchik a fost lin si cu privelisti incantatoare, apoi a urmat marea turcoaz si muntii din jur. Uneori simteam ca m-am intors in timp, mai ales cand am vizitat Gradina Reginei Maria, alteori ma gaseam intr-un cadru prea modern. Locul asta e un amestec intre cald si rece, intre salbatic si domestic. Intr-un colt gaseam multa liniste, in altul agitatie. Nu am stat prea mult in zona, dar a fost suficient cat sa imi doresc sa revin acolo pentru o perioada mai lunga.

Si ce mi-a mai placut in Bulgaria, priviti aici:

Ciresele astea au fost culese dintr-un ciresc batran care m-a lasat sa imi aduc aminte de anii neastamparati ai copilariei in care dadeam tarcoale ciresului din gradina vecinei. 🙂 Farfuria s-a golit imediat si acum a ramas doar amintirea!

Written by claudiasofron

Mai 29, 2012 la 9:42 am

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumoase fotografii si frumoasa poveste… +blogroll… si mai revin!

    Qturistu`

    Iunie 3, 2012 at 11:35 pm

    • Multumesc frumos ca ai trecut pe aici! Hai, te mai astept cu drag! 🙂

      claudiasofron

      Iunie 10, 2012 at 11:55 am

    • Intradevar locuri minunate…peisaje de poveste…..si se merita sa vizitezi acest loc!
      Din pacate nu recomand mai mult de atat!

      Ps trebuie sa gustati din celebrele scoici din zona!

      Radu

      Iunie 18, 2012 at 7:02 pm

      • Radu, am gustat si eu scoicile de acolo! 🙂 A, iti multumesc ca ai ”navalit” aici…

        claudiasofron

        Iunie 18, 2012 at 7:09 pm

  2. fotograFIILE TALE DIN ACEST blog sunt foarte frumoase. Ai un aparat bun si te si pricepi. Bravo ! Nu ar fi rau daca, cel putin in jurnalele de calatorie ai fi mai atenta la detalii si ai da mai multe explicatii despre istoria locului si a obiectivului. E mai interesant sa afli lucruri pe care sa le impartasesti si altora altfel din articol raman doar poze frumoase si …atat. succes !

    nicu marin

    Ianuarie 11, 2013 at 7:55 pm

    • Nicu, probabil ai observat faptul ca deseori nu povestesc despre istoria locului nou pe care l-am vazut, ci mai degraba merg pe o descriere a ceea ce am trait acolo, Dar, o sa incerc sa fiu mai atenta la detalii, ca sa reusesc sa intregesc tabloul: foto+povesti. 🙂

      claudiasofron

      Ianuarie 11, 2013 at 8:38 pm


Lasă un răspuns

