Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Toamna incepe la tara

with 8 comments

Da, pentru ca acolo e linistea si vesnicia si pentru ca acolo am copilarit si stiu cum este. In ultima zi de vara am alergat, am zambit, m-am bucurat de un soare cald, iar in prima zi de toamna m-am trezit cu o pofta de a sorbi din mirosul strugurilor din curte, de a inspecta gradina si de a cadea intr-o dulce melancolie.

Mda…nu m-am putut abtine sa nu incep povestea in imagini cu ultimul pepene gasit in gradina. Poate nu arata exceptional, dar gustul lui a fost foarte aromat!

Mirosul de struguri se simte puternic prin curte si gradina si parca te striga sa il incerci. Negri, scaldati in soare si cuminti asteapta sa ii culegi si sa le faci loc pe masa.

Dimineata se continua cu o cafea tare bauta pe terasa cu mama, tata, prietenul si surorile, intr-o atmosfera cat se poate de prietenoasa, dar si racoroasa. Ce sa-i facem, ne place prea mult sa depanam amintiri si trebuie sa rezistam…

Tot in gradina am gasit si busuioc proaspat. Nici nu va puteti inchipui cat de parfumat era si asta pentru ca scrie pe el 100% bio! 🙂

Prin curte, am gasit si flori. Nu miros deloc, dar sunt bune pentru decor. 🙂

Undeva, intr-un colt al strazii este casa cea mare si alba, cu o curte imensa si o gradina asemenea. E mult verde si umbra si cand toata lumea e in curte, e si multa vorbareala.

In gradina din spatele casei e o alta oaza de verdeata, apoi lumina si soare.

Dovlecii au cresut si sunt tocmai buni pentru o placinta delicioasa.

Acolo, in departare, unde se vad copacii desi si inalti, e Dunarea…

Written by claudiasofron

Septembrie 21, 2012 la 8:11 am

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cafeaua, dar cafeaua ❤ ce bine arata, in gradina ❤

    Mariuca Ionescu

    Septembrie 21, 2012 at 8:44 am

  2. Ce frumos…!Parca pentru putin m-am reantors in timp, in copilaria noastra,copilaria copilului universal ,draga mea prietena.In care eram veseli,radeam din toata inima si eram departe de tot ce este urat pe lumea aceasta….

    Anna

    Octombrie 3, 2012 at 10:35 am

  3. Doamne, ce frumos este se simte mirosul de gradina pana aici…. pupici…

    laura

    Octombrie 4, 2012 at 1:22 pm

  4. frumoasa toamna

    razvan

    Noiembrie 29, 2012 at 12:37 pm


Lasă un răspuns

