Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

O dimineata cu bruschetti si paine homemade

leave a comment »

Si daca m-as apuca mai serios de bucatareala, oare cum ar fi? 🙂

Nu stiu daca voi face sau nu asta, dar stiu foarte bine ca imi place sa gatesc si o fac cu o mare pasiune, in special in zilele de sambata cand toata dimineata e a mea si cand in casa lumea inca mai doarme, iar eu pot sa ma desfasor linistita in bucatarie. In acea dimineata de sambata m-am trezit cu pofta mare de tot de bruschetti aromate si de chef de facut paine. De data aceasta, painea am facut-o din faina de grau intregrala si i-am adugat foarte putina faina alba, ca sa se „uneasca” mai bine ingredientele. A iesit foarte gustoasa si de acum inainte va ocupa un loc de cinste pe lista. Toate combinatiile de fainoase ce contin tarate sau faina integrala sunt preferatele mele. Fata de painea alba, cea neagra este si mult mai sanatoasa.

Dar sa va spun si de bruschetti…pur si simplu nu le pot rezista! Rosiile prospete, uleiul de masline, cimbrul si nelipsitul usturoi se amesteca cu iubire si se aseaza cu nerabdare pe feliile moi de ciabatta. Cand nu ma grabesc sa le mananc, le las in jur de 10 min la cuptor, ca sa fie mai crocante. Cele cu rosii sunt cel mai rapid de preparat, insa sunt atatea alte combinatii care se pot face la fel de usor. Trebuie sa mai adaug ca cele cu somon afumat si cascaval sunt o adevarata nebunie! Hai, va las sa va uitati la poze si poate incercati si voi sa faceti ce mi-a iesit mie! 🙂

bruschetti

inceputul

ingrediente

e cu iubire

si culoare

bruschetti+love

paine cu faina de grau integrala

paine neagra

Urmatoarea reteta vreau sa fie o tarta…cu fructe, cu legume sau cu…o sa aflati voi cand o sa impartasesc cu voi imaginile.

Written by claudiasofron

aprilie 5, 2013 la 6:02 am

Lasă un comentariu