Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Despre placerea de a face paine

with 5 comments

E asa…vine, te cucereste si nu mai scapi de ea! 🙂 Cel putin in cazul meu asa se intampla. A fost o prima incercare reusita acum vreo 3 saptamani si daca tot am vazut ca lucrurile s-au legat, am continuat sa fac asta. Ma bucur ca si cei care mananca din painea facuta de mine sunt mai fericiti, iar eu sunt si mai fericita decat ei ca le place!

De ce am inceput sa fac paine? Pentru ca ador mirosul fainii si al painii coapte, pentru ca imi place sa combin fainuri, sa framant aluatul cu mainile si sa vad cum creste apoi. Pentru ca se aduna niste energii pozitive in timpul cat se intampla procesul de „manuire” al painii. Pentru ca am pentru cine sa o fac. Pentru ca painea facuta in casa are un gust deosebit si niciodata nu se va compara cu cea din supermarket. Pentru ca sunt foarte multe alte motive pentru care oamenii ar trebui sa faca paine la ei in bucatarie…

In jurul fiecarei paini as putea crea o mica poveste pentru ca nici una dintre ele nu iese niciodata la fel. Recunosc, mai intampin si mici probleme pe parcurs – nu creste atat cat trebuie sau am pus prea  multa faina sau prea putina drojdie – dar toate acestea fac parte din procesul de invatare si perseverenta e de aur in acest proces. Nu vreau sa fac din aceasta pagina a mea un soi de blog culinar, ci doar impartasesc cu voi din ce iubesc sa fac, din experientele pe care le traiesc si ce ma pasioneaza, iar bucataria e una dintre ele. Si daca tot am inceput sa vorbesc despre pasiuni, o sa mai completez lista si cu alte „iubiri” pe care le intretin in timp, cum ar fi calatoriile, fotografia (tocmai de asta orice post al meu este insotit de fotografie), sportul (miscarea e viata mea!), cititul (citesc tot ce ma invata cum sa fiu un om mai frumos, mai bun sau mai intelept) si…as mai continua, insa o sa povestesc mai pe indelete despre pasiuni intr-o alta pagina. Pana atunci, va doresc sa va bucurati de toate lucrurile minunate ce va inconjoara!

miez de paine coapta

verde de tara

pregatita pentru cuptor

paine coapta

primavara la tara
macro bread

miez de painepaine proaspat taiata

Written by claudiasofron

Aprilie 10, 2013 la 4:44 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noi facem paine de cativa ani buni. Noi… Impropriu spus „noi:… 🙂 Sotia mea face. Si face o paine excelenta! Vorba ta, fiecare arata altfel, fiecare are, parca, alt gust… Intotdeauna! 🙂

    Sorin Grumazescu

    Aprilie 10, 2013 at 5:12 pm

    • Ah, ce ma bucur ca mai gasesc oameni care mananca paine facuta in casa! Inca o data: e cea mai buuuna! 🙂

      claudiasofron

      Aprilie 10, 2013 at 5:51 pm

  2. Clau, painea ta arata exceptional!! Dar sa ne impartasesti si noua reteta..tehnica!! Nu o tine numai pentru tine!

    Cristina

    Aprilie 10, 2013 at 5:57 pm

    • Cris, multumesc frumos! De la tine trebuie sa mai „fur din meserie”! 🙂 Eu arat doar rezultatul, reteta conteaza mai putin…:D

      claudiasofron

      Aprilie 10, 2013 at 6:18 pm

  3. Gustul de acasa…

    Gabriela Dendea

    Mai 12, 2013 at 9:52 am


Lasă un răspuns

