Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Iarba verde de la tara

with 5 comments

Am fost din nou acasa, la tara, si de data asta chiar nu m-am putut desparti de tot frumosul care e acolo, mai ales acum cand verdele e peste tot. Camp verde, copaci verzi…viata la tara e plina de optimism si simplitate!

Am alergat, am alergat ca o copila pe camp si am privit cum apune soarele. Am simtit acea stare de bine care te invaluie incet si am trait libertate. Am fotografiat cerul si lumina de seara, am mirosit iarba si din nou am alergat…dupa un iepure de data aceasta. Privesc imaginile si retraiesc ceea ce am trait cand eram in centrul acelei vieti simple, dar plina de savoare si culoare.

drum de tara

iarba verde de la tara

frumusetea campului

imagine de seara

campul la apus

e verde de tara

apus pe camp

carcaliu 1

e doar frumos

Carcaliu e acolo

asa e la tara

Written by claudiasofron

Mai 21, 2013 la 7:20 am

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pare de poveste peisajul. Imi este dor de fiecare fir de iarba….de tot ceea ce nu am stiut sa apreciez copil fiind!

    apieceofhomemade

    Mai 21, 2013 at 8:06 am

  2. Mda!

    andreiplimbarici

    Mai 26, 2013 at 8:32 pm

  3. Ce frumos!

    adela parvu

    Iunie 19, 2013 at 1:25 pm


Lasă un răspuns

