Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Simplitatea si frumusetea peisajelor de munte

with 12 comments

Cum sa nu iubesti muntele cand privelistile pe care le ofera sunt incantatoare si cum sa nu te bucuri de fiecare fir de iarba pe care calci cand simti ca nu mai exista nicio limita intre tine si natura?

lumea muntelui

priveliste de Moieciu de Sus

batranica

asa e la munte

munte

munte moieciu

aici, sus la munte

Written by claudiasofron

Mai 26, 2013 la 8:59 am

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Unde sunt facute fotografiile? Peisajele par din Apuseni…

    mihaidima

    Mai 26, 2013 at 9:12 am

    • Mihai, fotografiile sunt facute la Moieciu de Sus, o zona care m-a impresionat in mod placut. Si sper sa mai revin acolo… 🙂

      claudiasofron

      Mai 26, 2013 at 9:16 am

      • Ah imi vine sa ma urc pe pereti cand ma uit la fotografiile astea….Bucurestiul asta e inchisoarea gandurilor

        mihaidima

        Mai 26, 2013 at 9:27 am

  2. Superbe pozele. Am fost de cateva ori in Moeciu si chiar e frumoasa zona. O data chiar pe dealul dintre Moeciu si Simon am prins unele dintre cele mai frumoase peisaje. Daca tin minte chiar am postat niste poze:)

    andreiplimbarici

    Mai 26, 2013 at 8:30 pm

  3. Pozele tale sunt extraordinare. Surprind niste peisaje autentice de munte la care cei mai multi dintre noi visam insa ne bucuram destul de rar de ele!

    Ramona

    Mai 26, 2013 at 8:56 pm

    • Multumesc! Da, de multe ori doar visam la ele si e pacat ca nu avem ocazia sa ne bucuram mai des de ele.

      claudiasofron

      Mai 27, 2013 at 7:05 am

  4. Claudia, ce fotografii superbe! Bravo!

    adela parvu

    Iunie 19, 2013 at 1:27 pm

  5. Minunate fotografii! 🙂

    georgemocanu

    Iunie 30, 2013 at 2:35 pm


Lasă un răspuns

