Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

O zi de vara in Cetatea Alba Iulia

leave a comment »

Sa iti incepi dimineata cu o cafea in Cetatea Alba Iulia e cat se poate de placut! Linistea din jur, cerul senin si verdele de vara te fac sa simti ca ai parte de o zi de vacanta binemeritata. Da, am revenit in Alba Iulia, sa ma plimb prin cetate si in luna de vara. E asa cum ma asteptam sa fie, la fel de frumoasa si mult mai animata.

Aproape in fiecare saptamana are loc cate o activitate in cetate, fie festival sau o manifestare. Pentru ca am stat doar 2 zile acolo, nu am prins vreo actiune de felul acesta, dar am asistat la schimbarea garzii. Conform obiceiului, aceasta se intampla la ora 12:00 si strange laolalta toti cavalerii din cetate, dar si oamenii aflati in zona. Sa stiti ca imi place de cavalerii de acolo pentru ca sunt foarte prietenosi si daca ii intrebi despre istoria locului, incep sa povesteasca cu nesat despre tot ce in jur. 🙂

Unul din cavalerii mai batrani, cu mustata alba, ne-a fost ghid pe Traseul celor 3 fortificatii, cel mai frumos si verde traseu din toata cetatea. L-am intalnit si iarna, dar acum pot spune ca ne-am familiarizat. Vorba ceea, nu e de loc, ci de oameni.

E bine sa revenim in locuri in care am mai fost pentru ca de fiecare data descoperim o alta fata a acestora, intalnim oameni vechi sau noi si ne incarcam cu voie buna.

intrare cetate Alba Iulia

Cetatea Alba Iulia 5

cetatea Alba Iulia

pe traseul cetatii

cetatea din departatestatui in cetate

detaliu_cetatea Alba Iuliadetaliu statuiestatuia tiganca

schimbarea garziischimbarea garzii 1schimbarea garzii 3schimbarea garzii 4schimbarea garziicavaler

traseul celor 3 fortificatii

Written by claudiasofron

Iulie 20, 2013 la 8:43 am

Lasă un răspuns

