Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

La miscare inainte! Incepe Cea mai mare ora de sport

leave a comment »

O tura, doua ture de parc… sau muzica, dans si miscare cat cuprinde? 🙂

De data asta aleg varianta numarul 2 pentru ca azi si maine are sa se intample Cea mai mare ora de sport si nu oriunde, ci la mare. Mi-am facut bagajele si m-am mutat pentru cateva zile acolo unde se simte briza marii si soarele e mai prietenos. Deja ma stiti fire sportiva si promotoare a unui stil de viata sanatos, asa ca nu mare va este uimirea de o asa veste! 😀

Antrenamentul l-am facut in Bucuresti, Parcul Herastrau, pe 6 iulie si am zis ca trebuie sa continuam sa facem miscare si la mare, la Miscarea face bine, campanie intiata de Romtelecom si Dolce Sport, sub atenta coordonare a sportivilor de la smartatletic si getfit.ro. 😀 Toata actiunea se intampla in Mamaia, Piateta Perla, pe 26 si 27 iulie. Asadar, daca sunteti in zona, va asteptam la o sesiune de sport in aer liber,

poster Cea mai mare ora de sport

Si pentru ca ne aflam deja la a III-a editie, trebuie sa sarbatorim cum se cuvine cei 3 ani de miscare. Asa ca…am lansat si un concurs fain pentru toti detinatorii de bloguri. E vorba de Miscarea 2.0 face bine, de 3 premii care nu o sa va tina locului dupa ce le castigati si de multa creativitate.

3 ani de MFB_3premii

Cu cat mai motivational materialul, cu atat mai multe felicitari o sa primiti!

Gata cu vorbaria, fuga la scris! 😀

Written by claudiasofron

Iulie 26, 2013 la 8:42 am

Lasă un răspuns

