Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Armonia unei zile senine de noiembrie la tara

with 2 comments

Nu am asteptat sa vina ploaia si nici nu a venit. A fost senin cat am stat acasa si un cer cu nori parca pictati sau aruncati de cineva acolo. Am respirat aerul de toamna si de tara, cum nu am mai facut-o vreodata. Imi luasem chiar si echipamentul de alergare cu mine, convinsa ca o sa fie dimineti sau seri in care o sa ies la alergat pe digul spre Dunare sau in padurea de langa apa. Chiar daca nu s-a intamplat asa, au fost alte momente pe care le-am trait din plin.

viata la tara, Carcaliu

viata la tara 6

viata la tara, Carcaliu 2

casa de la tara

viata la tara, Carcaliu 1

Plimbarea cu bicicleta prin sat aproape de apus a fost mai mult decat antrenanta. Am colindat fiecare strada in parte si ma opream doar acolo unde aveam amintiri cu acel loc. Chiar daca copilaria mea s-a petrecut la tara si a fost una idilica si chiar cu tot timpul petrecut acolo, inca mai gasesc ceva nou, ceva care sa ma atraga.

viata la tara, Carcaliu 4

viata la tara, Carcaliu 3

viata la tara, Carcaliu 8

viata la tara, Carcaliu 11

O vara intreaga mi-am dorit sa ajung sa vad mai de aproape viile care se intind pe campia Dobrogei si inainte de intrarea in sat, dar de fiecare data se intampla ceva si nu am mai putut ajunge acolo. Dar uite ca trebuia sa vina toamna, ca sa ma pot regasi pe acea intindere superba. Am fotografiat, am zambit si am furat momente pentru mine.

viata la tara, Carcaliu 13

viata la tara, Carcaliu 5

Written by claudiasofron

Noiembrie 24, 2013 la 6:31 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna.Cautand o poza cu imagini de la tara am gasit blogul tau.Imi place ce scri si estetica blogului.Foarte atragator si interesant!
    Iti cer permisiunea de a utiliza o poza de a ta si a o pune pe FB alaturi de un fragment al lui Costache Negruzzi „Cu cât însă înaintez în vârstă, cu atâta mă pătrund de încredinţarea că viaţa omului de ţeară este cea mai fericită şi mai
    binecuvântată de Dumnezeu; cu toate aceste mulţi se leapădă de ea, ca cum ar fi blăstămată.” unde evident voi mentiona sursa pozei.Am aceasta permisiune din partea ta?
    Mihaela

    mihaela

    Ianuarie 28, 2014 at 12:03 pm

    • Buna Mihaela,
      Ma bucur ca ai trecut pe aici si ca iti place ce ai gasit. Desigur, poti folosi imaginea fara nici o grija.
      Sa ne auzim de bine 🙂

      claudiasofron

      Ianuarie 29, 2014 at 1:15 pm


Lasă un răspuns

