Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Intalniri de iarna, Alba Iulia si Sibiu

leave a comment »

In Alba Iulia am mai fost eu de Craciun, dar nu in Sibiu nu. Imi doream tare mult sa ajung la Targul de Craciun din Sibiu. Tot vedeam poze ale prietenilor care s-au perindat  pe acolo si am hotarat ca trebuie sa merg si eu intr-o vizita. Era intr-o duminica friguroasa si fara zapada, noroc cu vinul fiert care ne-a incalzit cat sa rezistam pentru plimbarea prin targ. Nu stiu daca e bine sa va spun asta sau nu dar aici am gustat, pentru prima data, si vestitele castane coapte, care sunt chiar bune 🙂

Cetatea am gasit-o la fel de frumoasa si mareata ca atunci cand am vazut-o ultima data, doar invaluita in ceva mai multa ceata decat de obicei. Nici aici nu am prins zapada, insa chiciura oferea un spectacol aparte. Ce m-a surprins in interiorul cetatii a fost o scena care reprezenta Nasterea Domnului si unde am dat de 3 oi vii. Da, vii 😀

colaj alba iulia cafea

alba iulia

in alba

oaie alba

alba cetate

in cetatea alba iulia

Ma intorc inapoi in Sibiu, la casutele din targ, la luminitele de sarbatoare din oras si la atmosfera calda. Oamenii sunt prietenosi iar orasul este curat si primitor. Dupa ce o sa am ocazia sa petrec cateva zile la rand acolo, o sa va povestesc mai multe 🙂

casuta cu migdale, sibiu

strada sibiu

castane, sibiu

casuta cu jucarii, sibiu

sibiu, turn

sibiu

sibiu, pod

sibiu 1

Written by claudiasofron

Ianuarie 5, 2014 la 5:29 pm

Lasă un răspuns

