Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Asa incepe toamna

leave a comment »

Vanam vreme buna pentru poze chiar de la inceputul saptamanii. Au si fost zile cu soare, dar nu am avut eu timp sa ies sa fotografiez minunatia toamnei, mai ales ca era la un colt de strada de mine. Astazi m-am desteptat si am iesit la o scurta, dar concentrata sesiune foto cu toamna.

Imi plac targurile acestea de sfarsit de sezon unde se aduna comercianti din toate colturile tarii si vin sa ne incante cu bunatati cum numai toamna are. Elementele de decor fac tot deliciul iar mustul, cafeaua la ibric si placintele sunt de poveste.

targ de toamna in culori

recolta de toamna in culori

targ de toamna colorat

targ de toamna

flori de toamna

targ de toamna 1

targ de toamna_struguri

decor de toamna

catina toamna

catina de toamna

DSC_0090

cafea la ibric

cafea turceasca la nisip

DSC_0093

harnicute de toamna

miere toamna

Written by claudiasofron

Octombrie 4, 2014 la 3:18 pm

Lasă un răspuns

