Fotografie, viata si frumos

Claudia Sofron blog

Prima lectie serioasa de inot

leave a comment »

Spun serioasa pentru ca toata balaceala de pana acum a fost asa, de placere si relaxare. La bazin am mers sa inot pentru ca am aflat ca face bine coloanei vertebrale si nu neaparat sa invat vreo tehnica de respiratie sau cum sa dau corect din picioare. Dar…socoteala de acasa nu s-a potrivit cu perspectiva antrenorului 🙂

inot

Fiind prima data cand ajung la un bazin de inot serios, cu oameni priceputi, realizez ca am omis cateva detalii importante ce tin echipament, decente cum s-ar spune. Iata-le mai jos.

1. Costumul in doua piese nu este cea mai buna alegere atunci cand mergi la bazin pentru ca devine cam „jucaus”, mai ales piesa de sus, atunci cand faci miscari bruste. De preferat este cel intreg in care te simti lejer si aluneci mai usor in apa.

2. Ochelarii de inot sunt aproape obligatorii si asta pentru ca faci scufundari atunci cand trebuie sa inveti sa respiri sub apa, dar si atunci cand inoti propriu-zis. Apa este tratata cu clor si te vor ustura ochii. De cand ma stiu nu pot tine ochii deschisi cand ma scufund, insa avand ochelari lumea se schimba 🙂

3. Slapi si un feon, neaparat de avut in rucsac. Dupa ce am iesit din bazin si am facut dus, mi-am dat seama ca imi lipseste uscatorul de par. Tare as fi vrut sa il am la mine, dar nah! Si ati ghicit! Am plecat cu parul ud pe o ninsoare nebuna 😀

4. Casca de inot este obligatorie! Credeam ca o sa imi protejeze parul, sa nu se ude, dar n-a fost asa. Casca e un element ce tine mai mult de ingiena, decat de protectie.

A fost frumos si bine, m-am simtit mult mai usoara dupa aceasta sesiune si cred ca si coloana mea s-a bucurat pentru ca nu a mai dat semne de durere. Ma simteam ca un copil mic care abia descopera apa. Am invatat cum sa respir cand inot, cum sa dau elegant din picioare in apa si deja ma gandesc cum ar fi daca as participa anul asta la un triatlon.

Written by claudiasofron

Martie 6, 2015 la 3:45 pm

Lasă un răspuns

